Reklamační podmínky
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
- Zboží bude reklamováno v místě zakoupení společnosti GRMOLEC servis s.r.o., Jungmannova 907/38, 697 01 Kyjov.
- Při reklamaci je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury/dokladu, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží.
- Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě ( zákazník zodpovídá za tento obal ) na náklady zákazníka.
- Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci.
- Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit dobu pro vyřízení reklamace.
- Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.