Reklamační podmínky

Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

  1. Zboží bude reklamováno v místě zakoupení společnosti GRMOLEC servis s.r.o., Jungmannova 907/38, 697 01 Kyjov.
  2. Při reklamaci je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury/dokladu, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží.
  3. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě ( zákazník zodpovídá za tento obal ) na náklady zákazníka.
  4. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci.
  5. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit dobu pro vyřízení reklamace.
  6. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.
Přihlásit Košík

Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony, které jste na nich provedli, a preferencí (např. přihlašovací údaje, jazyka, velikost písma a jiné zobrazovací preferencí), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Dalším používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookies. Více informací Méně informací
Vážení zákazníci a obchodní přátelé,

poslední realizace a expedice objednávek z našeho skladu v roce 2024 bude probíhat ve středu 18.12.2024.

První expedice v novém roce jsou plánovány od pondělí 6.1.2025.

Děkujeme za pochopení.